Strategie

STRATEGIE

FLAIM.

Alle ambitieuze professionals en ondernemers weten precies waar ze heen willen. Dat is onze ervaring. Het is aan ons om ze uit te dagen, inspireren en ze te faciliteren. En dat in heldere taal te omschrijven. Dat doen we met behulp van MerkHelder, ons denkmodel. Zo’n programma hebben we voor bekende merken en ontwikkelende ondernemers gebruikt. En altijd met een resultaat waar mensen en merken energie van krijgen.

Wat maakt dat ene product, die dienst of organisatie nu net anders? Door technologische ontwikkelingen is er meer mogelijk dan ooit en lijkt alles steeds meer op elkaar. Het onderscheid zit in merkbeleving.

 

 

Die merkbeleving komt tot stand op basis van een onderscheidende, doortastende strategie. Een goede strategie brengt verandering teweeg en dat gebeurt op basis van research, slimme insights en een frisse blik. Welke rol speelt het merk, product of dienst bij mensen en welke rol zou het moeten of willen spelen?

 

Met een doordachte  merkstrategie ben je in staat om alle opportunities van je merk te benutten. We werken met MerkHelder, onze eigen tool. Dat doen we al sinds de oprichting van Flaim dus het is inmiddels een bewezen aanpak, die zich trouwens nog altijd ontwikkelt. Via speciale workshops gaan we samen met onze opdrachtgever aan de slag en zo nodig betrekken we ambassadeursgroepen bij het project voor extra verdieping. De uitkomst is MerkHelder, een strategie voor jaren in de vorm van een Merkmanifest of een uitgebreide rapportage.

WAT KAN MERKHELDER BETEKENEN VOOR JE MERK?

FLAIM.

Neem contact op met Paul Verbunt, onze merkstrateeg.

OF DOWNLOAD DE STRATEGIE WHITEPAPER

FLAIM.



FLAIM US

(0162) 457 391

info@flaim.nl

Heuvel 14, 4901 KC OOSTERHOUT, NEDERLAND