BECKERS
Beckers was ooit de uitvinder van de frikadel en tegenwoordig onderdeel van Goodlife Foods. Het ontwikkelen en bereiden van kwalitatieve en innovatieve snackproducten staat voorop. Hierbij draait alles nog altijd om smaak.

Beckers retail

VRAAGSTUK

Beckers introduceert ovenproducten binnen het retailkanaal. De producten zijn vertrouwd en lekker. Maar op een andere, innovatieve manier klaargemaakt. Consumenten moeten daar aan wennen. Juist op de winkelvloer spelen verpakkingen een belangrijke rol in het aankoopproces. Daarom vragen wij Flaim om een verpakkingslijn die er vernieuwend en toch vertrouwd smakelijk uitziet te ontwikkelen.

AANPAK

Laten zien wat je verkoopt. Dat bleek belangrijk bij een nieuw te bereiden product na het verkennen van de markt. Daarom kreeg de productfotografie binnen de designs een duidelijke en grote rol. Het gebruik van vertrouwde kleurcombinaties maakt de verpakkingen direct herkenbaar. De ‘oven’ toevoegingen zorgen dat de nieuwe manier van bereiden niet te missen is. Het pack design maakt de uitbreiding van het assortiment eenvoudig mogelijk.

TOOLS

Iconensets, fotografie