Remeha
Remeha is onderdeel van de Internationale BDR groep. Het is ooit gestart als een klein Nederlands verwarmingsbedrijf. Vandaag de dag vervult Remeha als grote speler de comfortbehoeften van klanten met innovatieve, duurzame en slimme klimaat- en warmwateroplossingen met de beste services.

Remeha - Energietransitie

VRAAGSTUK

Er is momenteel een energie transitie gaande. Er heersen verschillende meningen vanuit meerdere hoeken over de manier waarop deze transitie zou moeten verlopen. Om die reden is er behoefte aan goede informatie bij de diverse doelgroepen (van installateur tot consument). Remeha wil als betrouwbaar Nederlands merk fungeren als de expert op gebied. Dit wil Remeha doen door leiderschap te tonen in de categorie door de diverse doelgroepen objectief te voorzien van informatie. De vraag aan Flaim is hoe dat aan te pakken.

AANPAK

Met behulp van onze methodiek merkhelder hebben we in workshops de IST en de SOLL van het merk Remeha gedefineerd. Ook zijn op basis van diverse sessies persona’s ontwikkeld om de volledige customer journey in beeld te brengen. Zo kan Remeha heel precies inspelen op alle vragen die leven bij de diverse doelgroepen. Door het doorleven van de persona’s creëren we meteen categorie content waarmee Remeha zich kan profileren in de markt.

TOOLS

Animaties, (pers-)berichten, infografics, copy en content.