Vraagstuk
Het mineraalwater van Spa® Reine is bijzonder door zijn zuiverheid en constante kwaliteit. De theetest is daarvan het bewijs. Hoe kunnen we de puurheid van het water van Spa® Reine met behulp van deze test op een overtuigende visuele manier via verschillende kanalen aantonen?
Aanpak
Water is toch water? Of niet! Deze stelling is het uitgangspunt van het communicatie concept want er zijn wel degelijk verschillen tussen waters. De theetest is het ultieme visuele bewijs van het verschil tussen het mineraal arme Spa® Reine en andere waters.
Het overtuigend onder de aandacht brengen van deze test is de kern van de aanpak.
Tools
De theetest video waarin te zien is hoe je zelf de test kunt doen vormt de basis. Daaromheen is een online campagne opgezet. Hierbij zijn influencers aangehaakt om de test uit te voeren en is de test getoond via Instagram. Verder is de campagne ondersteunt met print, POS promotie, een activatie op de winkelvloer en een online campagne.
De theetest is bij uitstek interessante content voor diverse influencers die zich bezighouden met een gezonde leefstijl.
Het is aangetoond dat deze groep een positieve invloed heeft gehad op de awareness omtrent de puurheid van Spa en werd gewaardeerd door volgers door de overtuigingskracht en eenvoud van de test.