Remeha

Creating Better Living Environments

Klant
Remeha
Expertises
Merkstrategie, Employer branding, Duurzaam video & content
Disciplines
Video, content & activatie

Kans

Met hun duurzame binnenklimaat oplossingen en innovaties is het de missie van Remeha om meer toekomstbestendige leefomgevingen te creëren. Het idee is dat als je dat doet voor binnenruimtes, ons buitenklimaat daar automatisch baat bij heeft. Met hun nieuwe merkbelofte “Creating better living environments” wil Remeha laten zien dat zij verschil maken. Aan Flaim de vraag om deze boodschap intern te introduceren middels een communicatie- en activatieprogramma. 

Aanpak

De nieuwe merkbelofte is niet alleen het moment om “Creating better living environments” te introduceren maar ook een kans om het merkverhaal van Remeha uit te werken. Daarom heeft Flaim samen met een team van professionals een brandmovie ontwikkelt die tijdens een lanceringsevent getoond is aan alle medewerkers in de Benelux. Met als resultaat trotse en betrokken collega’s die direct voelen en begrijpen waar ‘Creating better living environments’ voor staat.

De nieuwe merkbelofte is daarnaast ook vertaald naar medewerker video’s, fotografie & middelen. De gedachte dat iedere verandering klein begint biedt ook de mogelijkheid om collega’s zich nog meer betrokken te laten voelen bij de organisatie. Alle kleine beetjes helpen tenslotte. De uitkomst zijn persoonlijke verhalen waarin iedereen de ruimte krijgt om zijn bijdrage te laten zien.

Output

Naast de brandmovie en medewerker testimonials heeft Flaim diverse middelen opgemaakt zoals een logo ontwerp, animatie, diverse middelen & content voor het lanceringsevent.

Creative Agency

FLAIM

Klant

Remeha

Director

Gerbert Floor

DoP

Jan-Willem Kok

Camera assistent/puller

Thomas Roos

Gaffer

Arthur Vis

Geluidsman

Morten Brogaard

Styling

Femke van Tiggele

Visagie

Chris Janssen