Klant
RemehaExpertises
Merkstrategie, Employer branding, Duurzaam video & contentDisciplines
Video, content & activatieKans
Met hun duurzame binnenklimaat oplossingen en innovaties is het de missie van Remeha om meer toekomstbestendige leefomgevingen te creëren. Het idee is dat als je dat doet voor binnenruimtes, ons buitenklimaat daar automatisch baat bij heeft. Met hun nieuwe merkbelofte “Creating better living environments” wil Remeha laten zien dat zij verschil maken. Aan Flaim de vraag om deze boodschap intern te introduceren middels een communicatie- en activatieprogramma.
Aanpak
De nieuwe merkbelofte is niet alleen het moment om “Creating better living environments” te introduceren maar ook een kans om het merkverhaal van Remeha uit te werken. Daarom heeft Flaim samen met een team van professionals een brandmovie ontwikkelt die tijdens een lanceringsevent getoond is aan alle medewerkers in de Benelux. Met als resultaat trotse en betrokken collega’s die direct voelen en begrijpen waar ‘Creating better living environments’ voor staat.
De nieuwe merkbelofte is daarnaast ook vertaald naar medewerker video’s, fotografie & middelen. De gedachte dat iedere verandering klein begint biedt ook de mogelijkheid om collega’s zich nog meer betrokken te laten voelen bij de organisatie. Alle kleine beetjes helpen tenslotte. De uitkomst zijn persoonlijke verhalen waarin iedereen de ruimte krijgt om zijn bijdrage te laten zien.
Output
Naast de brandmovie en medewerker testimonials heeft Flaim diverse middelen opgemaakt zoals een logo ontwerp, animatie, diverse middelen & content voor het lanceringsevent.
Creative Agency
FLAIM
Klant
Remeha
Director
Gerbert Floor
DoP
Jan-Willem Kok
Camera assistent/puller
Thomas Roos
Gaffer
Arthur Vis
Geluidsman
Morten Brogaard
Styling
Femke van Tiggele
Visagie
Chris Janssen