Remeha

Remeha — Campagne Warmte voor iedereen

Klant
Remeha
Expertises
Merkstrategie, Duurzaam
Disciplines
Radio, TV, online campagne, print, activatie

Kans

Ontwikkel een creatief, integraal, cross-mediaal campagneconcept gericht op de consument waarin duidelijk wordt dat Remeha er alles aan doet om hun klanten optimaal comfort te bieden. 

Aanpak

Met het totaalconcept Warmte voor iedereen bewijzen we dat Remeha relevant is voor iedereen die streeft naar een comfortabel binnenklimaat. Comfort is voor Remeha ook techniek en service waar klanten op kunnen vertrouwen. Remeha loopt voorop in het ontwikkelen van nieuwe technologie en heeft daardoor echt voor iedere consument een passende oplossing. Dat laten we zien door letterlijk een kijkje te nemen bij de mensen thuis.

Output

Het thema warmte voor iedereen vormt de basis voor de video opnames en fotografie. Deze beeldtaal is doorgezet in online en offline middelen zoals een print campagne, online bannering, EDM, Youtube, tv billboards, radio commercial, social content en communicatie richting de consument, installateurs, groothandels en intern.