Spa

Spa — Propositie ontwikkeling Watermeester

Klant
Spa
Expertises
Merkstrategie - Food

Kans

SPA® heeft een nieuwe variant: SPA® Subtile. Puur water met een subtiele natuurlijke smaak zonder calorieën en suikers. Dat willen we als eerste op een aansprekende manier aan onze medewerkers laten weten en ervaren. Zij zijn tenslotte de beste ambassadeurs van onze producten. Aan FLAIM de vraag hoe dat aan te pakken.

Aanpak

We creëerden intern draagvlak door de medewerkers te laten inzien dat ze invloed kunnen hebben op succes. Dit bereikte we door in te haken op de influencer trend. Het moment om dat te doen was tijdens een Company Day. Op deze dag gaven we SPA® Subtile letterlijk een podium en spraken we het SPA® team aan om mensen uit hun eigen omgeving exclusief te laten kennismaken met SPA® Subtile. Samen hebben zij deze nieuw smaak variant verspreid over heel Nederland!

Output

Hiervoor ontwikkelden we een digitale presentatie, sample kit, crew shirt, promotie materiaal en diverse leaflets.