Warmte voor iedereen
Remeha is een toonaangevend internationaal merk voor binnenklimaatoplossingen. Al sinds 1935 levert Remeha innovatieve en efficiënte systemen voor verwarming, koeling en warm water. Met slimme, impactvolle producten, diensten en excellente klantondersteuning maakt Remeha een duurzaam binnenklimaat zo voor iedereen bereikbaar.

Remeha 360 campagne

Vraagstuk

Ontwikkel een creatief, integraal, cross-mediaal campagneconcept gericht op de consument waarin duidelijk wordt dat Remeha er alles aan doet om hun klanten optimaal comfort te bieden. 

Aanpak

Met het totaalconcept Warmte voor iedereen bewijzen we dat Remeha relevant is voor iedereen die streeft naar een comfortabel binnenklimaat. Comfort is voor Remeha ook techniek en service waar klanten op kunnen vertrouwen. Remeha loopt voorop in het ontwikkelen van nieuwe technologie en heeft daardoor echt voor iedere consument een passende oplossing. Dat laten we zien door letterlijk een kijkje te nemen bij de mensen thuis.

Tools

Het thema warmte voor iedereen vormt de basis voor de video opnames en fotografie. Deze beeldtaal is doorgezet in online en offline middelen zoals een print campagne, online bannering, EDM, Youtube, tv billboards, radio commercial, social content en communicatie richting de consument, installateurs, groothandels en intern. 

Radio commercial

De campagne is extra ondersteund door een ‘Warmte voor iedereen’ radio commercial die op verschillende zenders te horen was.